• februari 2024

super plek midden in de stad nabij mooie Romeinse cultuur. vlgs navigatie kwamen ook wij bij het viaduct van 3 meter maar na nameten (er hadden een meetlint bij ons) is deze zeker 3.30 mtr.

• januari 2024

Een fantastische stop - geweldige locatie, veilig met water, elektriciteit en waterafvoer. Een wandeling van 5 minuten naar de stad om de fantastische Romeinse ruïnes te zien. Niets om niet van te houden!

• januari 2024

Prima CP dicht bij het oude (Romeinse) stadcentrum van Merida. Kosten €12 voor de plek en €3 voor 24 uur stroom. Ook nog een prima WiFi signaal. Let wel op: De Navigatie stuurde ons via 2 lage (<3mtr) viaducten. Goed opletten dus met de hoogte van je Camper.

• februari 2024

• Calle Cabo Verde 2