bij het zwembad. Het is warm, dus zwembad tot laat open. We waren er om 20.10 uur en wachten even. We parkeren vaker voor 1 nachtje om bij Beethoven tapas te eten met goede Rioja. nu op terugreis en nogmaals nachtje verblijven .

• januari 2023

Dit is een goede tussenstop voor de nacht en ligt in een goed verlichte ruimte. Er is geluidsoverlast van passerend verkeer. Het is een veilige plek om te verblijven. Ook dicht bij de stad en supermarkt.

• mei 2022

wij zijn doorgereden, plek ziet er onverzorgd en ongezellig uit.

• januari 2023

• mei 2022

wij zijn doorgereden, plek ziet er onverzorgd en ongezellig uit.

• Calle Tirón

26200, Haro, Spanje