Vrij simple camping, die de prijs niet waard is. de prijs per nacht is nu €28,10 Wel vriendelijk ontvangst. Ook veel vast gasten.

• mei 2022

mooie camping met winkeltje, restaurant en 2 zwembaden 1 binnen en 1 buiten ontvangst door vriendelijk personeel mooie ruime plekken diverse locaties met douche en toilet wat verouderd maar keurig schoon. let wel op de hoogte want de bomen zijn best laag waardoor de takken soms over je dak schuren.

• mei 2022

3 jaar geleden hier ook geweest. We zagen nu wel een verschil.? Er mag wel wat achterstallig onderhoud worden gedaan. O.a wc deuren die niet goed op slot gingen. Verder werd het wel goed schoongehouden.

El Molino