Wat een leuke mini CP. ( met zwembad) in prachtige omgeving voor wandelingen! Hele lieve eigenaren. tip: bespreek een massage bij Karin. geweldig!

myhotelcalifornia

Wat fijn dat je het leuk vond hier op onze prachtige plek. Hopelijk tot nog eens. Veel reisplezier nog! Lieve groeten, Karin & Dirk

We hebben net weer afscheid genomen na 10 dagen genoten te hebben van ons verblijf bij Karin en Dirk. Wat een lieve, gastvrije mensen 🥰. Wederom mooie gesprekken gehad, aan de rand van het heerlijke zwembad. We komen zeker weer terug.

Florence-Peter

Het is steeds een waar genoegen jullie op onze plek te mogen ontvangen.Dank je wel voor de leuke gesprekken en de positieve energie die jullie telkens meebrengen. Mooie uitwisseling! Dikke zoen van ons

Hoi beste Karin en Dirk wat hebben wij een fijne week bij jullie gehad . vriendelijk ontvangen, mooie wandelingen gemaakt met jullie . dankjewel voor jullie gastvrijheid . tot ziens groetjes G en T.

Lieve mensen, hartelijk dank voor jullie review. Vele groetjes van ons 2

Lieve mensen, hartelijk dank voor jullie review. Vele groetjes van ons 2