Als je ergens wilt kamperen met rondom je een prachtig uitzicht, dan is dit een aanrader! Sanitair aanwezig, douchen kost een muntje. Je kunt zo komen aanrijden, eigenaar aanwezig in het huis op de berg. In overleg een plaats kunnen uitzoeken.

alex227

Schitterend gelegen, maar honden helaas niet welkom. Vandaar maar 3 sterren. Helaas moesten wij daarom verder kijken.......

fboekelo

ongelooflijk uitzicht, zowel naar mount Snowdon toe als naar een meer aan de andere kant van de camping. we bleven hier 2 dagen ideaal om een rondrit door Snowdonia te maken. volgende keer blijven we zeker wat langer

Garth campsite