wij hebben hier gestaan 30 juli; n supercamping . alleen de douche was wat sober; leek op n sportkantine; je moest jezelf in n grote ruimte achter n douchegordijn douchen 😇 . je kon vrij gebruik van de wasmachine maken alles zag er superschoon uit . mooi zwemwater .

Skendel

Een fijne, ontspannen camping met zeer vriendelijk personeel. sanitair en keuken uitstekend schoon. prijs ( in juli) 22,16 euro zonder electra. Wasmachine en droogtrommel aanwezig en bij overnachting (in juli) gratis te gebruiken.

Paul-Ria

Prima camping, wij stonden aan de rivier. De zwemplas wordt goed bezocht door dorpelingen en campinggasten. Leuk kanoën op de rivier. Douches zijn wat Spartaans maar wel lekker warm.

Lits Camping, Stugby & Kanotcentral