Supergastvrije ontvangst door enthousiaste eigenaars. Het sanitair is op leeftijd, maar schoon en het is er lekker warm (in februari) en de douche is comfortabel. De eigenaars zijn hulpvaardig en vooral erg aardig. Ruime plekken. Veel sneeuw. Voor de inrit moet je een aanloopje nemen.

Lexx

Fijne camping met camperplekken en huisjes. Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren. Aan een meer gelegen (weg oversteken) met picknickplek en sauna. Sanitair schoon, maar water voor de afwas lauw. Toen we ingesneeuwd raakten heeft de eigenaar ons goed geholpen weg te komen.

Skabråm