• november 2023

geweldige plek, zeer aardige ontvangst. schoon sanitair. We werden heel vriendelijk ontvangen met onze honden. wij komen graag terug.

xenia123

Prima camping met grote plaatsen. Sanitair is in orde en laat arriveren geen probleem. Je kan bij de receptie zelf je gegevens in de pc zetten, belt de beheerder en je krijgt de toegangscode van de slagboom.

RenéT.

prachtige camping in het groen waar je zowel met tent en grote camper kunt staan. late aankomst geen probleem. schone douches en wc’s. leuk restaurant op de camping. Op loopafstand van een grote supermarkt waar je ook kunt eten.

• november 2023

Camping Moretto