Vandaag is het een overnachtingspier voor cruiseschepen met de hele nacht een draaiende generator!!

FAOLAN

Prima cp. we staan op het betonpad aan het water. Mooie afleiding aan de schepen en de waterscooters die langs varen. De plek is gratis, maar verder geen voorzieningen. in de dixie container kun je eventueel in noodgeval het toilet legen. fietsmogelijkheden vanaf de cp.. zie de app. van komoot

• juli 2021

Geweldige plek om te staan langs het water niks gemerkt van zandstof, we stonden met 4 campers te genieten van de zwoele avond, waren er maar meer van deze plekken

• juli 2021

• Angermünder Chaussee