Saarburg, Landkreis Trier-Saarburg, Rijnland-Palts, Duitsland

Camping Waldfrieden

terrassencamping - gelegen aan de rand van Saarburg in het bos - snackbar - campingwinkeltje - winkels 1,5km - openbaar vervoer 400m - Trier 25km - centrum 1,5km

• Im Fichtenhain 4A

54439, Saarburg, Duitsland
  • € 23,00 • 1 mrt. t/m 3 nov.

• Best Deal Camping Card, NKC - NKC/CCI Card, CKE - Camping Key Europe, CCC - Camping & Caravan Club, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

Een goede indruk van de plaats en de omgeving krijgt u van Haco-Video. Alles maakt een zeer nette indruk - de nieuwe cursusleiders lijken erg beleefd en vriendelijk. Het stadje kan te voet worden bereikt in een goede 1 km afstand. We komen zeker langs en kijken uit naar de plek!!!!

De2bijtjes

Hallo, Je kwam langs zonder reservering en kreeg onze laatste vrije zitplaats (categorie B). Iedere ACSI-eigenaar weet dat alleen de goedkoopste plaats onder ACSI valt. Onze prijzen staan zowel op onze website als op de prijslijst bij de entree vermeld en het is duidelijk dat voor de categorieën B, W en K extra moet worden betaald. Informeer de volgende keer naar de actuele prijzen van de campings.

erg mooie en schone camping/CP. sanitair schoon en modern. mooie afstand tot Saarburg. omgeving ook erg mooi voor fietstochten (wielrennen of e-bike)

Wijnhill

• € 23,00 • 1 mrt. t/m 3 nov.