Camping Waldfrieden

Saarburg, Landkreis Trier-Saarburg, Rijnland-Palts, Duitsland

• juli 2024

echt een super camping en een extra ster want elektra betaal je naar verbruik. dus wil je airco, airfryer, televisie, enz dan betaal je dat dus ook. wij hebben alleen een koelkast en wat apparaten opgeladen en dan nog geen euro per dag. complimenten, zouden meer campings moeten doen.

Penning1

Heerlijk rustig, gelegen in een dal, omringd door prachtige natuur. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaren. Sanitair tiptop! Loop afstand naar t pittoreske Saarburg. Een aanrader als je van rust houd.

• juli 2024

Camping Waldfrieden