Bomenliefhebbers opgelet! Je kunt hier zomaar met de camper naast een mammoetboom staan. Zo lijkt je rijdende huis opeens een stuk kleiner geworden.

• april 2023

Relatief hellende plaatsen op het oude autoparkeerterrein. Rustig. Elektriciteit €2/4u.

Daffy-Duck

Wij zochten een plek om te overnachten op doorreis. Voorzieningen hadden we niet nodig. Heel rustig en netjes hier. Avondwandeling naar de mijn was zeker de moeite, erg knap hoe de Duitsers zoiets grauws als een mijn tot een aantrekkelijke wandel- en ontspanningsplaats gemaakt hebben.

• april 2023

• Bildstockstraße