Paar dagen geweest om te fietsen langs de Loire. Rustige camping. Fijne tijd gehad. Alle voorzieningen zijn er.

qpr.nl

Drukke camping met veel plaatsen onder bomen. Geven zeker schaduw maar ook woonplaats voor duiven. Als je het treft………Lastige inrit bij drukte en verkeer. Geheel doet voor ons ietwat ‘morsig’ aan.

Johan&Jannie

we hebben er niet gestaan: op onaangename wijze kregen we om 11.30 te horen dat we pas vanaf 14.00 “welkom” waren. daarnaast is €4,00 voor een hond waar ze geen last van hebben best veel

Camping Isle Verte