• september 2020

Wat een onbeschoft personeel. Je komt aan met de camper, willen je gelijk het terrein op laten en dan kan je niet meer draaien. In tegenstelling tot de app staat er een groot bord honden verboden. Ik moest de teckeltjes maar in de camper laten. Arrivideci.

• september 2020

Leuke camping direct aan zee, schaduwrijk, altijd geventileerd, grote ruimtes, schone toiletten. Zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Kleine markt en goed restaurant. Goed amusement

Camping Punta Lunga