Sterk verouderde camping. Douches en toiletten zelfs voor Marokkaanse begrippen te smerig om te gebruiken. We hadden service nodig anders waren we hier niet gebleven.

• december 2023

Camping riad assllaf is een van de grootste campings in Tiznit. De app heeft hele oude foto's en er zijn een aantal prachtige nieuwe functies (restaurant, moderniteit, WiFi...) is 7 dagen per week geopend, er zijn feestorganisaties en avonden allemaal samen, kalm (goede reis 😊)

• februari 2023

Parkeerplaats wordt oud. Primitief sanitair en toilet is niet schoongemaakt. Elektra niet goed gerouteerd. Voor één nacht met stroom is 95 dirham te hoog voor deze locatie.

• december 2023

• februari 2023