Een prachtige en goed onderhouden camping met ruime plekken en veel privacy. Super sanitair. Gastvrijheid wordt op deze camping met hoofdletters geschreven. Alleen al de ontvangst met een kopje koffie en uitgebreide uitleg en documentatie. Veel mooie fiets en wandelroutes beschikbaar.

Louwe-en-Arike

Dank u wel voor de mooie review. Fijn dat u bij ons een aangenaam verblijf heeft gehad :).

Wij hebben genoten van alle luxe op de camping. Bedankt voor jullie gastvrijheid, Marco en Aurora! Een ster minder omdat de afstand naar sanitair wat ver was en we beide moeite hebben met lopen. Opgelost met de fiets. 🤔

• mei 2022

Het verblijf is prima bevallen het geheel ziet er goed verzorgd uit. Jammer dat de overkomende vliegtuigen lawaai veroorzaken

• mei 2022

Landschapscamping De Graspol