• juli 2021

wij waren hier 3/4 jullie prachtige locatie veel activiteiten voor de kinderen speeltoestellen zwembad enz. vriendelijk ontvangst, sanitair schoon, ook voor een hapje (fan MEM)en drankje kun je er terecht. dus zeker de moeite waard om te bezoeken

• september 2020

Rustige maar grote camping met een beperkt aantal camperplekken. Vriendelijke ontvangst. Twee tips : beter gras naast de camper; nu modder met een verdwaalde grasspriet en slechte WiFi waarvoor je ook moest betalen. Dat laatste kan niet meer tegenwoordig.

• september 2020

Vechtdalcamping Het Tolhuis