Parking Bookoltlaan

Losser, Overijssel, Nederland

• juli 2024

Geen voorzieningen maar is ook niet nodig je hebt alles in je Camper toch. Wel even een aardige plaats om de nacht of dag door te komen. Gemeente proficiat met deze beschikbare plaats, moesten meer gemeenten doen. Komen t.z.t zeker weer hier👍👍

• november 2023

Op zich geen slechte cp. maar in het weekend héél druk met auto's van sporters. wij hebben een grote camper en moesten al vroeg weg, om niet ingesloten te worden.

• juli 2024

• november 2023