Landschapscamping Polderzicht

Sluis, Zeeland, Nederland

• juni 2024

We hebben hier 1 nacht gestaan en het was heel stil ‘s nachts. Alleen jammer dat er ‘s avonds tot half 10 een grasmaaier bezig was. Waarom niet overdag. Verder voelt dit echt als bedrijf, zo groot. Het positieve is de netheid en de -voor deze tijd- normale prijs via de SVR.

TeLeCamp

Zeer leuke camping en een leuke ontvangst mooie omgeving echt een aanrader wij stonden voor 19€ de nacht komen zeker nog eens terug douche betaald

Landschapscamping Polderzicht