Zeer leuke camping en een leuke ontvangst mooie omgeving echt een aanrader wij stonden voor 19€ de nacht komen zeker nog eens terug douche betaald

rioolrat77

Een heerlijke camping voor overnachting op onze doorreis. Maar ook in de buurt genoeg te doen en te zien. Zeer vriendelijke eigenaren. Voorzieningen top! uitzicht vanaf de meeste plekken Polderzicht! we komen graag weer.

JKenI

Prima camping met mooie leuke bloemenperkjes waarvan alles goed word bijgehouden, vriendelijke eigenaren mooie ruime plekken het sanitair is prima en word goed schoon gehouden. Een plek om zeker terug te komen.

Landschapscamping Polderzicht