Sluis, Zeeland, Nederland

Landschapscamping Polderzicht

SVR camping - kampeerplaatsen gelegen in Zeeuws Vlaanderen - ook 17 speciale camperplaatsen - uitzicht over de polder - Natuurgebied het Zwin - centrum/winkels 4 km

• Praatvlietweg 1

4524 KR, Sluis, Nederland

• NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie

Prachtige camping met uitzicht over velden. Wij stonden op een prima plek in de buurt van een mooi schoon toiletgebouw met alle voorzieningen. Veel ruimte om ons heen. Hier komen we vast nog een keer terug.

JanScheffers

Prima landschapscamping! Wij hebben hier genoten van de rust, ruimte en omgeving. Bij het kantoortje liggen info-mappen met prachtige fietsroutes. Aanraders: Plattelandsroute (lang) rond Maldegem en de Panoramaroute langs de Westerscheldekust, beiden plm. 60km vanaf de camping (zie foto's).

Wonderful-World

keurige nette camping, met vooral vaste plekken. Het terrein en de toiletgebouwen zien er picobello uit. De omgeving is wel erg kaal en wij stonden er met veel wind, maar ja het ligt ook in de polder. op de fiets naar Brugge is goed te doen 18km. prima plek voor een paar dagen Zeeuws Vlaanderen.

• NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie