super leuke rustige plek. leuke wandelingen, ruige rivier met stroomversnellingen.

VillaKakelbont

geen enkele last van de weg. Vanaf de camperplaats is ook een mooie rondwandeling te maken naar het staafkerkje van Borgund

• mei 2022

Uiterst tevreden zijn we over deze cp. Het snelstromende water naast de cp geeft ons een ontspannen gevoel. Wie daar niet tegen kan, wegblijven! De wandeling naar het Stavkirke is zwaar maar de moeite waard en terug kun je over de weg. Op de cp is alleen een vuilnisbak.

• mei 2022

Vindhella