voor een camperplek een topplek, wel aan de weg maar zo goed als geen verkeer. aan een snelstromende rivier. mogelijk tot wandelen (wel beginnend met een flinke klim) Uitzicht op (besneeuwde) bergtoppen. verder niets maar dat hoeft voor ons ook niet 😏

• juni 2023

super leuke rustige plek. leuke wandelingen, ruige rivier met stroomversnellingen.

VillaKakelbont

geen enkele last van de weg. Vanaf de camperplaats is ook een mooie rondwandeling te maken naar het staafkerkje van Borgund

• juni 2023

Vindhella