Vindhella

Borgund, Lærdal, Vestland, Noorwegen

• juli 2024

Prima plek voor een overnachting. Leuke klim/wandeling naar de staafkerk van Borgund via de kongevegen. We hebben er niet overnacht, maar dat zou zeker gekund hebben

Jan-Willem1969

voor een camperplek een topplek, wel aan de weg maar zo goed als geen verkeer. aan een snelstromende rivier. mogelijk tot wandelen (wel beginnend met een flinke klim) Uitzicht op (besneeuwde) bergtoppen. verder niets maar dat hoeft voor ons ook niet 😏

super leuke rustige plek. leuke wandelingen, ruige rivier met stroomversnellingen.

• juli 2024

Vindhella