• november 2022

Een waardeloze krappe plek,en ook nog pal naast een aantal recycling bakken. Wij zijn door gereden.

• mei 2022

waren hier 31 mei 2022. prima parkeerplaats. overdag veel auto’s maar na vijf uur plek genoeg en heel rustig. leuk plaatsje. winkels genoeg. openbaar toilet aanwezig. alles gratis.

• mei 2019

Midden in het dorp. Ruim voldoende eet- en drinkgelegenheden vlakbij. Een grote CO-OP aan de overkant van de weg. Op het terrein is een openbaar toilet met wasgelegenheid. Warm en koud water en keurig netjes.

• november 2022

• mei 2022