Rustig en netjes, verharde plekken en ook redelijk recht. Geen blokken nodig gehad. Vanaf 10.00 veel wandelaars. Geen voorzieningen, wel een prullenbak. Wij hebben er heerlijk overnacht alvorens we de wandeling van Le Herou gingen lopen. Vanuit hier is dat slechts een klein kwartier rijden.

Mooi camperplaats midden in de natuur bij een stuwdam , geen voorzieningen

rave

Wij arriveerden om 20.30 uur en alle plekken waren leeg en hebben hier een nacht in alle rust gestaan. in de ochtend nog een mooie wandeling gemaakt bij het stuwmeer.

Mooi camperplaats midden in de natuur bij een stuwdam , geen voorzieningen

Barrage de Nisramont