Producten voor beheerders

Zet de niche van het camperen naar uw hand door de mogelijkheden van Campercontact te benutten. Als beheerder van een camperplaats of camping, kunt u uw locatie boekbaar maken en/of extra laten opvallen op ons platform.

Word boekbaar

Maak uw camping of camperplaats boekbaar op Campercontact. Zo ontvangt u directe boekingen van gebruikers op ons platform. Integreer moeiteloos uw reserveringssysteem met het onze of maak gebruik van ons systeem.

Ook ketenorganisaties kiezen voor een samenwerking met Campercontact:

Val beter op

Uw camping of camperplaats staat al op Campercontact en nu wilt u ten opzichte van uw concurrenten beter opvallen. Kies dan voor een zichtbaarheidspakket. Hiermee krijgt u meer opties om bij onze gebruikers in het vizier te komen.

Haal meer uit uw gratis vermelding op Campercontact

Zorg ervoor dat uw camping of camperplaats de aandacht krijgt die deze verdient. Ontdek hoe eenvoudig het is om uw informatiepagina actueel te houden en de uitstraling te geven die bij u past.

Informatie beheren

Beheer zelf de info van uw camping of camperplaats op Campercontact. Op uw persoonlijke beheerderspagina past u uw tarieven en openingsperiodes eenvoudig aan en kunt u uw klantvriendelijkheid tonen door te reageren op reviews.

Registreer uw locatie

Is uw camperplaats of camping nog niet geregistreerd bij Campercontact? En wilt u de voordelen van ons platform benutten? Registreer dan nu uw locatie. Dit is helemaal gratis. Hierna kunnen gebruikers van de app en website ook uw pagina bekijken.