Profiteer van de zakelijke voordelen van Campercontact

Maak gebruik van de kracht van ons platform in de nichemarkt van de camperaar. Bent u beheerder van een camping of camperplaats, maak deze dan boekbaar en/of extra zichtbaar op Campercontact. Zo kunnen steeds meer camperaars kennismaken met uw plek!

Ook voor bedrijven heeft Campercontact aantrekkelijke mogelijkheden om op te vallen binnen de camperwereld.

Producten voor beheerders

Bent u beheerder van een camperplaats of camping, of van een ketenorganisatie, kies er dan voor om boekbaar te worden en/of extra op te vallen met een zichtbaarheidspakket.

Extra boekingen

Bereik miljoenen camperaars en ontvang extra boekingen via Campercontact. Koppel eenvoudig uw eigen systeem aan ons of maak gebruik van onze oplossing. Binnen no-time kunnen gebruikers directe boekingen doen.

Ik wil extra boekingen ontvangen

Optimale zichtbaarheid

Val extra op met een zichtbaarheidspakket van Campercontact en krijg daardoor meer bezoekers. Voeg eigen beeldmateriaal en tekst toe en krijg essentiële data over uw camperplaats of camping.

Ik wil beter opvallen

Voeg uw locatie toe

Staat uw camperplaats of camping nog niet op Campercontact? En wilt u wel profiteren van de kracht van ons platform voor gebruiker en aanbieder? Voeg dan eerst uw locatie toe. Dit is geheel gratis.

Wie is Campercontact?

Campercontact is een wereldwijd platform in de nichemarkt van de camperaar. Camperliefhebbers vinden hun volgende overnachtingsplek met onze app of website. Beheerders van 50.000 camperplaatsen en campings in 58 landen gingen u voor en etaleren hun plekken op deze marketplace.

Waarom zou u met ons samenwerken?

• In het hart van uw doelgroep: Camperaars zoeken de ideale camperplek en dat zou weleens bij u kunnen zijn!
  • Dé camperexpert: Campercontact heeft kennis van de camperaar en de markt en daar profiteert u van.
  • Actieve community: De 1,3 miljoen gebruikers van Campercontact delen hun ervaringen met elkaar.

Campercontact nieuws

Ruim 60% boekt een plekje

Het aandeel van camperaars dat hun overnachting van tevoren boekt is de afgelopen vijf jaar sterk gestegen. In Nederland en in alle belangrijke camperlanden in Europa.

Lees dit nieuwsbericht

Investering voor Campercontact

Camperplatform Campercontact heeft een investering ontvangen van Airbridge Equity Partners. Hiermee groeit Campercontact als scale-up verder in Europa.

Lees dit nieuwsbericht

Volg Campercontact op LinkedIn

Wilt u op de hoogte blijven van al het zakelijke nieuws van Campercontact? Volg ons dan op LinkedIn. Lees wat er gebeurt en maak kennis met onze medewerkers.

Naar LinkedIn

Overige zakelijke mogelijkheden

Partner worden

Wilt u graag samenwerken met Campercontact, neem dan contact met ons op. Campercontact gelooft namelijk in sterke samenwerkingen. Samenwerkingen waar we allebei beter van worden.

Lees verder

Adverteren

Wilt u met uw merk opvallen in de camperwereld, kies er dan voor om te adverteren bij Campercontact. Via display advertising of advertorials bereikt u een heel specifieke en actieve doelgroep.

Lees verder