Beter opvallen met een zichtbaarheidspakket

Laat de informatiepagina van uw camping of camperplaats beter opvallen met een zichtbaarheidspakket van Campercontact. Kies het pakket dat bij uw ambitie past en trek meer bezoekers aan.

Optioneel: extra boekingen

Wilt u naast een betere zichtbaarheid ook graag de mogelijkheid bieden aan uw klanten om direct op Campercontact een boeking te doen? Ook dat is mogelijk.

Eigen systeem

Heeft u een eigen reserveringssysteem, koppel dat dan veilig en snel aan Campercontact. Bij zichtbaarheidspakket Brons betaalt u 12% commisie per boeking en bij Zilver 10%. Wilt u een zichtbaarheidspakket én een een koppeling met uw systeem, geef dat dan aan bij de aanvraag.

Geen eigen systeem

Heeft u geen eigen systeem, gebruik dan onze oplossing. Dan betaalt u een vast bedrag per maand en geen commissie per boeking, of u nu een zichtbaarheidspakket heeft of niet.

Dit zijn de voordelen

badge

Claim uw locatie!

Ontvang een badge en val extra op.

Uw foto's. Als eerst getoond.

Bepaal zélf welke foto's u als eerst wil tonen.

Stel uzelf voor. Maak het persoonlijk.

Introduceer uzelf aan de bezoekers en heet ze welkom!

Voeg een video toe.

Breng uw locatie tot leven.

Korting op boekingen!

Krijg korting op uw commissie.

Zaken doen met een betrouwbare partner

Door het Thuiswinkel Zakelijk keurmerk weet u dat u goed zit.

Op uw aankoop zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Controleer uw bestelling en ingevulde gegevens nog even goed voordat u de bestelling afrondt.

Deze organisaties gingen u al voor

Heeft u interesse of vragen?

Plan vrijblijvend een afspraak met mij in. Ik vertel u graag meer over onze diensten.

Tom Eijsen

• FAQ marketingpakketten

• Het claimen en verifiëren van de locatie op Campercontact helpt om de betrouwbaarheid en geloofwaardigheid van uw detailpagina te vergroten, wat weer bijdraagt aan het aantrekken van meer bezoekers.

Maak uw detailpagina persoonlijker en val meer op met de extra functionaliteiten uit het zilver pakket.

• Nee. Er zijn geen extra kosten verbonden aan de marketingpakketten.

• De marketingpakketten hebben een looptijd van 365 dagen na activering. Het abonnement kunt u schriftelijk opzeggen met een opzegtermijn van 3 maanden vóór het einde van de abonnementsperiode.

• Wij bieden momenteel geen ondersteuning met het maken van professionele foto’s en/of video’s.

• We werken momenteel op facturatiebasis. Wij versturen de factuur naar het e-mailadres waarmee u ook de locatie claimt.

• Wij zullen in de toekomst ook uitgebreidere pakketten aanbieden. Echter kunnen we daar nog geen verwachte datum voor afgeven.

• Een geclaimde bedrijfspagina is een pagina die is geclaimd door de eigenaar of vertegenwoordiger van de locatie(s).

Door bedrijfspagina’s te claimen, krijgen eigenaren toegang tot extra functionaliteiten om hun locatie extra zichtbaarheid te geven en beter te presenteren.

Geclaimde locaties kunnen:

• Foto’s toevoegen
      • Een video van de locatie toevoegen
      • Zichzelf voorstellen aan de camperaar