van 12/04/2024 tot 14/04/2024 hier geweest. Een echte aanrader super camping , lekker warme douches. vriendelijke eigenaars. Was voor ons de eerste rit met de camper en komen zeker nog terug. groetjes Irene en Guy

lievike

voor de eerste keer weg met onze camper en was een groots succes. Zeer leuke camping, zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters , lekker restooke , ideaal de levering van de broodjes op zondagmorgen , zalige wandelingen die vertrekken van op de camping . Wij komen hier zeker nog vaak terug .

Camping du Moulin