gebied tussen 2 wegen, waarvan er één veel verkeer heeft, dus lawaaierig. Bovendien is het geen 7€, maar 10€ + 5€ met elektriciteit, in feite is alles te betalen, zelfs het verwijderen van uw vuilnisbakken.

fontvendome44

Ruimte voor zo’n 6-8 campers. €15,- betaald incl stroom. Plek zelf stelt niet veel voor maar voor één nacht is het best. Vlakbij de Main waarlangs je heerlijk kunt lopen of fietsen. Dorpspleintje met horeca, best aardig historisch stadje.

• februari 2022

We voelden ons alsof we de enigen waren die niet welkom waren. Dus reden we verder.

• februari 2022

Winzerhof