prima camping om te overnachten. sanitair is schoon. zeer vriendelijk.

Jan

De camping is helemaal ok! Doordeweeks is het rustig, in het weekend is het erg druk en erg lawaaierig door de vele kinderen. Geweldig voor gezinnen! Vakantietijden moeten worden vermeden als u op zoek bent naar rust en stilte! Het sanitair is oké! Wij voelden ons goed!

Berry_on_tour

Prima camping met speeltuintje en restaurant. Op fietsafstand van Playmobil Fun Park. Naar Nürnberg is wel een eindje per fiets. Sanitair prima.

FamilieGillissen

prima camping om te overnachten. sanitair is schoon. zeer vriendelijk.

Camping Zur Mühle