ideaal als overnachting. Voor de kids ideaal er is een groot speelplein naast 👍🤌

Kronos29

een prima plek voor een nacht. We hebben het verkeer wel erg gehoord vannacht. Verder mooie omgeving dierenparkje en natuurbelevingspark.

• april 2022

De CP ligt op drukke hoek van 2 wegen, in de avond rustig. Parkeergeld automaat geldt voor 24 uur, beheerder komt regelmatig controleren. Fietsen richting Schloss Moyland in Bedburg-Hau via knooppuntenroute de moeite waard. Er is geen sanistation op de plek. Verder oké voor 2 nachten.

• april 2022

• Fährsteg