Eenvoudige camping maar voldoet goed als je de gemakken van een camper tot je beschikken hebt. Verharde en vlakke camperplaatsen. Vriendelijke eigenaar en redelijke prijs. Wij betaalden € 19,40 voor camper 2 personen en elektriciteit.

Diver58

De prijs klopt niet meer! Wij betaalden €42 voor twee nachten, twee personen met hond! Ik vind het overdreven voor de staat van het sanitair! Anders is de plaats erg mooi en rustig

noellesontour

Kleine camping, verouderd misschien maar wel proper en alles is aanwezig. Rustig vlak bij het water en helemaal niet duur.

Camping Les Portes de la Baie de Somme