• november 2023

Heerlijk rustige camperplaats. Achter de fabriek vonden we het te schuin, maar naast de fabriek sta je mooi recht. Erg interessant om de fabriek te bezichtigen. Ideale plek als je zelfvoorzienend bent. De toiletten zijn netjes schoon en blijven 's-nachts open.

R.A.kuulkers

Fantastich dat de fabriek deze plekken aanbiedt. De bezichtiging van de fabriek is erg leuk. voor het geld dat we anders aan CP kwijt zouden zijn hebben we snoepjes gekocht. Dit is geenszins verplicht. Schone toiletten.

AdaAndré

Wij stonden hier 5-8 op deze geweldige plek, als je zelfvoorzienend ben, gratis. Vlakbij alle bezienswaardigheden van Verdun op loopafstand. Ook een bezoek aan het atelier is mogelijk. En natuurlijk de heerlijke Dragees van Verdun zijn hier te koop.

• november 2023

Dragées Braquier