• september 2013

Wij waren hier 17-09-2013, je betaald € 5.- voor 12 uur en € 10.- voor 24 uur, je staat dan op een parkeerplaats, voor die prijs kan je voor een overnachting beter naar een camping met ACSI korting in het naseizoen gaan of naar de camperplaats Area Guadetto site code 5310 voor €15.-.

• augustus 2013

Dichtbij strand en gezellige centrum. Rustig. Prima plek om te slapen maar het is een parkeerplaats zonder voorzieningen openbaar toilet betaald en o.i. niet ideaal om op warme dagen te vertoeven.

• september 2013

• augustus 2013