• juli 2018

We verbleven hier voor 1 nacht naar Rome de volgende dag. Teruggekomen om een ​​camper te vinden was gedurende de dag ingebroken en veel items gestolen. Zag eruit als een professionele baan, ik raad niet aan om hier overdag te blijven. Was prima 's nachts.

• mei 2018

Goede plek voor een nacht. De politie reed 's nachts over de parkeerplaats, maar kamperen is oké. Er waren ongeveer 10 campers daar. Er is een parkeerplaats en een kampeerterrein direct aan een groen gebied. Helaas, met veel afval, wat niets bijzonders is.

• juli 2018

• mei 2018