Breng direct aan het strand door. Helaas was het voor onze begrippen te vol en waren er veel te weinig sanitaire voorzieningen (2 toiletten, 2 douches) verder ok.

DonRoberto

Een mooie plek aan zee en je loopt zo via het strand naar de Turkse trappen.

Rolling-Kaatje

Mooie parkeerplaats met tolerant uitzicht, douches wat krap. Goed om te overnachten, zwemmen, de Trappen van de Turken bezoeken - fietstocht naar Agrigento naar de Vallei van de Tempels niet aan te raden - te veel gek verkeer!!

DonRoberto

Een mooie plek aan zee en je loopt zo via het strand naar de Turkse trappen.

Area Punta Piccola Park