prima camping voor een paar nachten. Vriendelijke eigenaar. 2 veldjes met vaste gasten maar ook prima. Alleen niet heel veel te doen dan een wandeling. sanitair was schoon.

R&RS

Wat een heerlijke camping. Schoon sanitair ruime plekken en lekker aan het riviertje! Een camping van jong tot oud en erg gezellig als je een beetje van reuring houd. Fietsen in de omgeving is niet aan te raden maar er zijn wel wandelroutes. Kortom een top camping.

Andre1970

wij hebben twee heerlijke dagen op deze camping gehad. wij stonden direct aan het water (24). schoon sanitair. hele vriendelijke Nederlandse eigenaren. Broodjesservice. Er zijn veel vaste tentplaatsen.

Camping Berkel