de weg van de ferry naar kotor is te smal voor campers. Max breedte van standaard campervan aanhouden. wij waren 235 breed en door een domme montenegrijn geraakt. gelukkig weinig schade. vraagt wel lef wn stuurmanskunst. camping nagenoeg niet bereikbaar. iig niet voor ons 750*235

• oktober 2022

De plaats heeft een geweldig uitzicht en de operator is erg aardig. Toegang is moeilijk. Met 6m busje maar OK. De sanitaire voorzieningen kunnen het beste worden vergeten.

• oktober 2022

Autocamp Kascelan