Prettige, verkavelde ruimte omgeven door weilanden. Rustig, goede aansluiting op het fietsknooppuntensysteem, 8 km naar Harlingen. Eigenaar maakte geen enkel contact behalve een toeter. Wij hebben beter meegemaakt.

GM-Mammuts

Fijne camperplaats met alle basis voorzieningen. meer heb je als camperaar niet nodig. Prachtige uitvalsbasis voor fietstochten. We hebben een paar heerlijke dagen gehad.

Joris3

heerlijk plekje zeker met deze hitte lekker windje erbij . lozen en watertrappen en goede WiFi meer heb je toch niet nodig. en prachtig uitzicht wij komen hier zeker nog eens terug

Camperplaats Tusken de Diken