Gastvrije ontvangst, wel groot terrein, maar goede droge camperplek. Receptie wel kilometer verderop maar ook gastvrij en vriendelijke dames. Aan het water mooie plek met kraan en elektra voor €18,- Zal in het seizoen wel druk zijn aan zo'n grote recreatie plas. Voor nu heerlijk rustig

Kees-Jan-van-Mameren

Mooie locatie. Bellen voor de slagboom scheelt parkeerkosten. Douche €1, maar pas vanaf 1 april. Vriendelijk personeel bij riverside

winfried.laane

Ik stond vandaag voor de slagboom. Ik zag geen telefoonnummers om te bellen. De toegang is slecht aangegeven. Ik zou 5 sterren geven voor de locatie. Gefrustreerd reed ik verder. Jammer.

Strand Maaslanden Appeltern