Mooie verharde camperplaats. Zeer vriendelijke ontvangst, heel behulpzaam. Sanitair prima in orde, douche werkt super. Ook apart nog toiletten beschikbaar. Prima plaats.

Dielsk

mooie plek om te overnachten. super vriendelijke en gastvrije dame die iedere avond even langskomt om goededag te zeggen en te vragen of alles naar wens is.plaatsen zijn mooi vlak en verhard. Nu opletten als je op het gras rijdt want dan rij je vast.

bartmoons

Dank u wel voor uw review. Fijn dat u genoten heeft ondanks het weer.

ChaplinMovesMe

Bedankt voor uw bijzondere review. Wat vervelend dat u koud heeft moeten douchen. Jammer dat u niet even persoonlijk contact heeft gezocht met ons. Op het moment werkt moeder natuur niet zo mee met het weer daarom waarschuwen we iedereen op het grind te blijven want het gras is erg nat en u kan dan vast komen te zitten. mede daardoor kan er nog niet goed gemaaid worden. Maar onze rommelige, knusse, charmante en avontuurlijke camperplaats is natuurlijk niet voor iedereen geschikt. Iedereen ervaart het op zijn eigen manier. Zoveel mensen zoveel wensen. Maar koud douchen dat gun ik niemand. Mijn excuses.

bartmoons

Dank u wel voor uw review. Fijn dat u genoten heeft ondanks het weer.

Camperplaats Balgoy