Camping de Midden Veluwe

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• september 2021

Mooie camperplaats, zeer goed onderhouden, veel mogelijkheden, ruime plaatsen.

• juni 2021

belachelijk voor deze tijd overal moet voor betaald worden zelfs voor het afwassen €0,50 voor een klein beetje water. ook voor het douchen moet extra betaald worden. Niet normaal terwijl de staanplaatsen ook al belachelijk duur zijn voor wat je krijgt! Hier komen we nooit meer terug.

• september 2021

Mooie camperplaats, zeer goed onderhouden, veel mogelijkheden, ruime plaatsen.

Camping de Midden Veluwe