👍🏻 Rust en ruimte, heerlijk! 👍🏻 Zonder voorziening maar dat heeft een Camperaar ook niet nodig

HaAg

Heerlijke rustige plek. Mooi wandelgebied. Klompenpad 15 km. Geen voorzieningen. Koeien in de stal met zoveel sappig grasland rondom...tja, daar heb ik dan toch moeite mee.

Grace1964.

Heerlijke plek middenin de natuur. Bij de stal hangt een briefje met betaalverzoek via QR-code voor de overnachting (€ 10), de toeristenbelasting (€ 1,50 pp) en er liggen enveloppen waar eventueel contant geld in kan voor de overnachting (in de afgesloten brievenbus). Prima geregeld!

Natuurboerderij Villa Bakhuis