Echt Noorwegen, midden in een bos met mooie wandelingen vlakbij. Alles wat je nodig hebt is er, en schoon! Prettige ontvangst, leuk winkeltje met sieraden en mineralen. Top, een echte aanrader. Uurtje rijden vanaf Kristiansand.

MartinenIrene

een hele goede camping op doorreis naar Nederland. de camping is extra aantrekkelijk door de sieraden winkel, de steengroeve en een mooi wandelbos. sanitair is wel wat gedateerd, maar verzorging en schoonmaak is prima. nette prijs!

vestalda

Zoals bij de vorige reviews sluiten we ons helmaal aan. Ook het wandelen is hier prima. Voor de kinderen is er de mineralenmijn aan de overkant. Kortom prima locatie voor een overnachting.

Oddestemmen Steinsliperi og Camping