Zeer vriendelijke ontvangst om met het positieve te beginnen, evenals de ruime plaatsen. Containertoilet is nu niet van ons, de goed hoorbare straat ook niet. Het grijswater aftappunt is niet geschikt voor grote WoMo's en moest dit werk daarom doen met een publieke aanbieder.

FAOLAN

Mooie verzorgde plaats langs weg 9. Verkeersdrukte niet hinderlijk, lekker geslapen. Sanitair wat gedateerd maar schoon. Douchen met munten a 20 NOK verkrijgbaar bij de receptie. Wij stonden aan het water. Prima plek met stroom. Kosten per nacht nu NOK 325 + 50 stroom Waterplanten idd aanwezig.

Halsemalta

grote volle camping. ik wilde graag zwemmen. prachtig strandje. helaas begon vanaf 1 meter zand al de dichte begroeiing. brrrr. 1 x maar niet meer

Mineralparken Camping