Plaats naast het zwembad. Lekker rustig. Veilige plek. We stonden alleen. Geen aanwijzing gevonden waar we moesten staan. Geen voorzieningen alleen prullenbak. Voor ons voldoende. we hebben een goede nacht gehad. Elly en Hans. (uut Stapest)

• januari 2023

perfect voor een nachtje en om de stad te bezoeken. van zondag op maandag heel stil.

• april 2018

Geweldige locatie om te relaxen. Uit de weg, lokale winkel en een paar cafés. Goed onderhouden toilet en picknick faciliteiten naast de deur in een prachtig park. Open 9-21 uur

• januari 2023

• april 2018