Wat een heerlijk plek om tot rust te komen. Douchegebouw, serviceplaats tot in de puntjes schoon. Weinig plekken met schaduw. Vooral bedoeld als overwinterplek. Sluit mei - september. Op de fiets naar de Lidl is geen probleem. Aanbevolen!

Hymerfans5556

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf in Ecopark.

Mooiste plek in Portugal tot nu toe. zeker een aanrader! Vriendelijke en informatieve ontvangst. Perfecte plek voor actieve kampeerders.

Concorde01

Bedankt voor uw recensie. Wij werken er elke dag aan om onze gasten de best mogelijke service te bieden.

prima plek.. mooie ruime plaatsen.. alles dik voor elkaar.. begroeiing hier een daar wat hoog.. maar daarom een Ecopark.. aanrader.. Vriendelijke en spontane beheerders..top..

sietsehymer

Hartelijk dank voor uw review en voor uw verblijf in Ecopark. De natuur op zijn mooist. We zijn op het platteland. Je kunt hier heerlijk wandelen tussen het gras en de veelkleurige bloemen.

Motorhome Ecopark São Brás de Alportel