Hier begin maart op 2 nachtjes op CP gestaan. Ondanks vlakbij universiteit, overdag veel reuring is het snachts heerlijk rustig. Heel fijn dat de Gemeente zulke CP plekken realiseren. Vlakbij is er een mercadona supermarkt

hanssitie

Wij hebben hier één nacht geparkeerd, 19/01/2024. Hoewel de plaatsen een beetje 'ruig en klaar' waren, heeft het ons goed gediend. We hadden een goede nachtrust en voelden ons veilig. We zouden er zeker weer verblijven.

• april 2023

Helaas kun je hier geen nul sterren geven. Slechts 1 km verder, tegenover de ingang van de botanische tuin, zagen we een gruwelijk beeld. Sloppenwijken, vuil, afval…. Het was een angstaanjagend gezicht en omdat we ons niet veilig voelden voor een overnachting zijn we snel gevlucht.

• april 2023

• Avenida de España 73