Info: De camperplaats is vanaf 8 april gesloten. ivm werkzaamheden. Werd bij de ingang gemeld. Jammer dat ze dat niet doorgeven aan deze App. Maar wie weet is het volgend seizoen mooier of beter ? Om te plaatsen moet je een ster geven. Gezien de omstandigheden niet relevant.

Hymerfans5556

Een zeer drukke cp plek. Wij hebben er het paasweekend gestaan. Wat een campers zijn er op en af gegaan. Wij mochten stroom via onze Duitse buren gebruiken. Wij hebben heerlijk gefietst in de omgeving. Plaats zelf is weinig aan. Mooi dat alles gratis is. Dank je wel gemeente.

• Carrer Sebastià Juan Arbó 1

43870, Amposta, Spanje