Helaas, op onze favoriete camperplaats voor Merida mag niet meer overnacht worden. De politie stuurde ons weg.

Lat

Wat een prachtplek aan het meer! geliefd vis,- en wandelgebied van de lokale bevolkingen dat is te begrijpen. Schitterende vegetatie en uitgestrekt natuurgebied. Geen voorzieningen behalve afvalcontainers.

Buut

Als lokatie prima! Rustig en leuk wandelen rond het meer. Alle restaurants bleken gesloten behalve het naastgelegen. Zeer onvriendelijk/onbeschoft personeel. Het bleek ook niet geopend om te eten. Alleen kon je iets drinken.

• Avenida del Lago

06800, Mérida, Spanje