• augustus 2019

voor afvoer van afvalwater, zwart perfect maar laad geen schoon water ... ruikt vreselijk, we hebben gisteren geladen en we ruiken vreselijke badkamer ..

• mei 2019

Geweldig voor toilet en afvalwater! Drinkwater hoeft niet per se mijn mening te zijn, omdat er maar 1 wateraansluiting is. Maar superhandig - hetzelfde met de supermarkt en het benzinestation!

• juli 2017

Gratis voorzieningen bij de supermarkt of in de nabijheid van het tankstation waar je zeer gunstig kunt tanken. Aan het complex is ook nog een LIDL. Diverse restaurants op loopafstand heel dichtbij.

• augustus 2019

• mei 2019