Campercontact, Europa's grootste camperplaatsen website!

Laat je inspireren door onze thema's, zoek op land of gebruik de uitgebreide zoekfunctie.

Latest reviews

Fred en Caroline
25 minuten geleden...
Ontzettend vriendelijk ontvangen! We mochten zelf een plaats uitzoeken, helaas bleek die in de schaduw te liggen en in deze tijd wacht je in de ochtend op de zon om warm te worden. Totaal geen probleem om een andere plaats te kiezen. Dorpje op loopafstand. Sanitair is schoon, zeer grote staanplaatsen waar je zelfs een coax aansluiting hebt voor de tv. Wij komen zeker nog een keer terug!
mellory
1 uur geleden...
Dit is en blijft een super mooie cp hebben hier nu weer 4 nachten gestaan totaal geen overlast. Hangjongeren ik heb ze niet gezien of gehoord! Bussen?? Park gaat pas om 10 uur open dus totaal geen last van. Dit is en blijft een cp waar we steeds weer terug zullen komen. Dikke 10
Jacques & Liesbeth Eijpe
1 uur geleden...
Meerdere camperaars stonden ook op het naastgelegen mix parking terrein, daar waar de sanitairzuil staat. Je staat daar gratis, ook rustig en zonder elektra kun je daar ook uitstekend staan. Deze mixparking kun je niet missen want je moet er als het ware over heen rijden om bij de campercamping te komen!
advertisement