Campercontact, Europa's grootste camperplaatsen website!

Laat je inspireren door onze thema's, zoek op land of gebruik de uitgebreide zoekfunctie.

Latest reviews

camperen
1 uur geleden...
Op 25-2 plaats bezocht. De afvoer voor het chemisch toilet was verstopt en zeer smerig; kon niet worden gebruikt. Ondanks herhaalde pogingen via een zeer omslachtige digitale procedure en een poging via het opgegeven telefoonnummer, konden de faciliteiten stroom en water niet worden aangesloten. Jammer, deze CP is zo een aanfluiting voor de gemeente Wormerveer.
camperen
1 uur geleden...
We staan hier nu twee dagen. Een heerlijke CP. De 3-4 plaatsen vooraan hebben een ruim grasveld voor de camper en schitterend zicht op het water en Monnickendam. De ontvangst door havenmeester Johan is hartelijk en gastvrij. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Het sanitair (wc en douches) bij de ingang zijn "state of the art". Verwarming d.m.v. vloerverwarming. Op het terrein is een leuk eetcafe. U
Harald1975
3 uren geleden...
Wat een top locatie! WiFi is gratis en werkt perfect, hele gezin is online en ook streamen werkt zonder haperingen. Het is hier brandschoon en de plekken zijn lekker ruim. Op dit moment (eind febr) slechts derde van de 'Stellplätze' bezet. 2 minuten met de scooter en je bent bij de supermarkt (Edeka), Shoarmazaak of Italiaan, alles lekker dichtbij! Het zwembad is top, we blijven een extra dag.
advertisement