Mooie parkeerplaats voor een rondleiding door de stad, maar 's avonds kun je beter van plek veranderen omdat het autopubliek geen rekening houdt.

Slimer67

de parkeerplaats is zeer goed ingedeeld. maar op een laat uur kun je de plaats vergeten, Dan komen de jongeren en vermaken zich de halve nacht in hun auto's en met luide muziek. We zullen waarschijnlijk niet meer naar de plek rijden.

Budo

Mooie nieuwe plaats zeer dicht bij centrum en Eder fietsroute. Goed verlichte en vlakke plaatsen voor campers aan buitenrand van parking. We mogen de gemeenschap van Frankenberg dankbaar zijn voor deze aanbieding.

Parkplatz Wehrweide